عکس های میترا حجار و بیوگرافی این بازیگر زن

بيوگرافي ميترا حجار

ميترا حجار بازيگر زن ايراني زاده 14 بهمن سال 1356 در شهر مشهد است. او بازيگر سينما، تلويزيون و تئاتر است.

زندگي‌نامه ميترا حجار

ميترا حجار بازيگري را از سال 1376 با حضور در نقشي کوتاه در فيلم «غريبانه» ساخته احمد اميني آغاز کرد. او بلافاصله همکاري با کارگردانان بزرگي همچون مسعود کيميايي، احمدرضا درويش و بهرام بيضايي را تجربه کرد. اولين تجربه حضور تلويزيوني او بازي در مجموعه «پليس جوان» به کارگرداني سيروس مقدم است. از ديگر کارهاي او حضور در نمايش‌هايي چون «هملت» و «دايي وانيا» است که دومي در فرانسه روي صحنه رفت. همچنين در زمينه موسيقي نيز در حال فعاليت است. حجار در سال 82 ايران را به قصد فرانسه ترک کرد و سپس براي تحصيل در رشته کارگرداني به آمريکا سفر نمود. ميترا حجار در حال حاضر در ايران است و به نظر مي‌رسد خواهان ادامه فعاليت هنري خود در ايران باشد
او پيش از ترک ايران در فيلم‌هاي فرياد، متولد ماه مهر، اعتراض، سگ کشي، رخساره، شب‌هاي تهران، قارچ سمي، ملاقات با طوطي، بازنده، رازها، جنايت، صورتي، فراري، مزاحم، اين ترانه عاشقانه نيست و زمستان است حضور داشت.
وي در مصاحبه خود با ماهنامه فيلم گفت:
چيزي که من دراين مدت متوجه‌اش شده‌ام اين است که سطح فيلمها نسبت به زماني که من از اين‌جا رفتم خيلي نزول پيدا کرده‌است.
وي در سي و سومين دوره جشنواره فيلم فجر براي فيلم خداحافظي طولاني به کارگرداني فرزاد مؤتمن نامزد سيمرغ بلورين بهترين بازيگر نقش مکمل زن شد.
ميترا حجار ميترا حجار 

در فيلم «مايكل جكسون» از سه ويدئو اخير وي ازجمله «تريلر» كه در كنسرت لندن تهيه شده است،استفاده
مي‌شود.

«كني اورتگا» خالق آثاري چون «دبيرستان موزيكال» كارگرداني فيلم مايكل جكسون را برعهده خواهد داشت.

شركت فيلمسازي سوني قصد دارد فيلم جكسون را پيش از پايان سال ميلادي به اكران برساند.

شركت ‌AEG رايت تمام آثار تلويزيوني و ويدئويي «مايكل جكسون» را در 29 اگوست (اوايل شهريور) همزمان با سالروز تولد وي، در لندن واگذار خواهد كرد.
منبع : ايسنا
" data-medium-file="" data-large-file="" class="aligncenter wp-image-1275 size-full" title="ميترا حجار" src="https://i2.wp.com/roozaneh.net/wp-content/uploads/2018/02/Mitra-4.jpg" alt="ميترا حجار" width="1080" height="786">ميترا حجار ميترا حجارميترا حجار ميترا حجار ميترا حجار ميترا حجار

نظرات