داستان سریال تویی عشق من و عکس های بازیگران تویی عشق من

تصاویر قسمت اخر سریال تویی عشق من و زمان پخش سریال تویی عشق من

خلاصه داستان سریال هندی تویی عشق من

سریال تویی عشق من ماجرای دو جوان است که کم کم عاشق هم می شوند اما مادر دختر با مخالفت هایش بین آنها سنگ می اندازند تا به هم نرسند. در این سریال Pankit’s دختری است که سختی های زیادی را متحمل می شود. مادر Pankit’s زمانی که دخترش می خواهد با پسر مورد علاقه اش ازدواج کند مادرش تصمیم میگیرد که دخترش را بخاطر پول به مرد دیگری بدهد که با او ازدواج کند …
سریال عشق من تویی و عکس بازیگران

بازیگران سریال تویی عشق من

Lana Parrilla در نقش رجینا
Robert Carlyle در نقش مستر گلد
Jared Gilmore در نقش هنری
Jennifer Morrison در نقش اما
Ginnifer Goodwin در نقش ماری
Josh Dallas در نقش دیوید
Colin O’Donoghue در نقش کاپیتان کیلیان
Emilie de Ravin در نقش بله
Rebecca Mader در نقش زلنا

عکس بازیگران سریال تویی عشق من

سریال عشق من تویی و عکس بازیگران
  سریال عشق من تویی و عکس بازیگران
خلاصه سریال تویی عشق من و عکس بازیگران
سریال عشق من تویی و عکس بازیگران
سریال عشق من تویی و عکس بازیگران
عکس بازیگران سریال تویی عشق من
 سریال عشق من تویی و عکس بازیگران
سریال عشق من تویی و عکس بازیگران
بیوگرافی بازیگران سریال تویی عشق من
سریال عشق من تویی و عکس بازیگران
سریال عشق من تویی و عکس بازیگران
سریال عشق من تویی و عکس بازیگران
عکس شخصی بازیگران سریال تویی عشق من

نظرات