بیوگرافی و عکس سمیرا حسینی

سمیرا حسینی
عکس سمیرا حسینی, اینستاگرام سمیرا حسینی, بیوگرافی کامل سمیرا حسینی, عکس های جدید سمیرا حسینی, تصاویر سمیرا حسینی, عکس های خصوصی سمیرا حسینی, تصاویر خانوادگی سیمرا حسینی, عکس جید سمیرا حسینی

بیوگرافی سیمرا حسینی

سمیرا حسینی متولد (زادهٔ تهران) بازیگر اهل ایران است. سمیرا حسینی فارغ‌التحصیل رشتهٔ تئاتر - گرایش ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر و معماری است. او تئاتر را از نوجوانی و دبیرستان شروع کرد. او به جز بازیگری در فعالیت‌های همچون کارگردانی و فیلمنامه‌نویسی نیز مشغول به کار است.
سمیرا حسینی
 

فیلم و سریال های سمیرا حسینی

  • زیر پوست (۱۳۹۶)
  • چند کوچه پایین‌تر
  • آسمان همیشه ابری نیست
  • صاحبدلان
  • ما چند نفر
  • به نام قسم
  • بازنده
  • خط ساغر
  • یاقوت سرخ
  • پس از سالها
  • لیست انتظار
  • نقظه آخر
  • آوای گمشده
  • کلانتر ۳
  • یخ در بهشت
  • شاید برای شما هم اتفاق بیفتد
  • ظهر آبی
  • آخرین مهلت
  • چند کوچه پایین‌تر
  • مرغ تخم طلا
  • قاب خاطره
  • ستاره شرق
  • زیر یک سقف
  • در قصه‌ها زندگی می‌کنند
سمیرا حسینی

فیلم سینمایی سمیرا حسینی

  • گیس بریده
  • دخمه

تئاترهای سمیرا حسینی

  • لیره شاه
  • اشباح
  • نه تو اشتباه می‌کنی
  • هلمت ماشین
  • در سوگ کاظم اشتری
  • رم

نویسندگی

  • آوای گمشده
  • بوی خاکستر حیات
  • رؤیا پوچ
  • پابرهنه در برف
سمیرا حسینی
علاقه اول من بازیگری است ولی دستی به قلم هم دارم

وقتی که در دبیرستان بودم تئاتر کار می‌ کردم تا زمانی که در دانشگاه رشته تئاتر قبول شدم، و از سال دوم تحصیلم به صورت حرفه‌ ای وارد بازیگری شدم  دوست داشتم از همان اول بر اساس توانایی‌ هایم کار کنم، البته گرایش تحصیلی من در دانشگاه ادبیات نمایشی بود، از همان موقع بود که دست به نوشتن داشتم و چند فیلم نامه نیز نوشته ام از جمله فیلم آوای گمشده در سال ۸۸ به کارگردانی آقای ابراهیمی فر می باشد
سمیرا حسینی
بازیگری شاید نمی‌ تواند یک شغل باشد چرا که به عقیده من زمان مشخصی برای درخشیدن دارد و بعد از آن دیگر حمایتی به آن شکل وجود ندارد اما در حال حاضر برای من یک شغل است و به آن حرفه‌ ای نگاه می‌ کنم
سمیرا حسینی
من کارهای زیادی داشتم در زمینه فیلم کوتاه نیز کار کرده ام

کلیپ نیز ساخته ام که دو تا از این کلیپ ها برای مانی رهنما بود و و کاملا با فرمت سینمایی است و یکی از کلیپ ها نیز در جشنواره نماهنگ فجر به نمایش در می آید

علاقه خاصی به تئاتر دارم و بازی در نقش‌ های متفاوت را می‌پسندم
سمیرا حسینی
هرچه نقش متفاوت‌ تر از خودم باشد، بیشتر علاقه دارم، متأسفانه در تصویر نقش‌ هایی که از لحاظ چهره و شخصیت با خودم نزدیک است پیشنهاد می‌شود اما در تئاتر نقش‌ های متفاوتی را می‌ توانم بازی کنم
متاسفانه درهای سینمای ما کاملا بسته است، برای ورود واقعا احتیاج به یک ساپورت مالی یا انسانی داری، ورود بسیار سخت استاز طرفی جنبه‌ های منفی در خصوص وجود مافیا سختی کار را بیشتر می‌ کند
سمیرا حسینی
وی فقط یک کار سینمایی بنام گیس بریده در سال ۸۵ را دارد
ما چهار خواهر و برادر هستیم، خیلی در آن زمان خانوده ام راغب نبودند وارد هنر بشم، البته حقم دارندا من الان یه موقع هایی می گم کاش اون موقع حرف بابام رو گوش می دادم مثلا می رفتم یه رشته دیگر میخوندم

فکر می کنم، کتاب میخونم، فیلم می بینم، سوژه و طرح هایی که به ذهنم می رسه را مکتوب می کنم و چیزایی برای خودم می نویسم و گاهی ورزش هم می کنم
سمیرا حسینی سمیرا حسینی سمیرا حسینی سمیرا حسینی سمیرا حسینی سمیرا حسینی

نظرات