روابط جنسی بهتر در پوزیشن میشنری

در ادامه 5 راهکار طلایی برای داشتن روابط جنسی بهتر در پوزیشن میشنری به شما آموزش خواهیم داد.

1. میخوامت، بهت نیاز دارم

بنابر گفته محققی بسیار سر شناس به نام دکتر مارتا مینا، اینکه خانم ها احساس کنند که شدیدا خواستنی هستند و مرد به آن ها نیاز دارد چیزی است که آن ها را به شدت تحریک میکند و هیچ راهی بهتر از پوزیشن میشنری برای اینکه ببینید چقدر مرد تان به شما نیاز دارد موجود نیست.

2. قفل کردن و تلمبه زدن

زمانی که خانم ها در پوزیشن میشنری پاهای خود را جمع کرده و کنار هم قرار میدهند، به سرعت هر بار دخول لذت بخش تر میشود. (مخصوصا اگر شوهر شما آلت تناسلی کوچکی داشته باشد، این پوزیشن برای شما عالی است چراکه شوهر تان احساس میکند آلتش بزرگ تر شده و در هنگام رابطه نیز آلت او بیرون نمیرود.) همچنین این پوزیشن برای افراد تنبل هم خیلی مناسب است. زیرا در این حالت زن با تکان دادن لگن و باسن خود به راحتی میتواند حرکات را کنترل کند و همچنین هر دو نفر به شدت لذت میبرند.

3. پا ها را به سینه بچسبانید

حالتی دیگر از پوزیشن میشنری که فوق العاده است زمانی میباشد که زن پا های خود را تا نزدیکی سینه خود بالا آورده و مرد زیر قوزک پا ها را گرفته و همزمان دخول میکند. در این حالت مرد میتواند پا های زن را دو لا کند، روی سینه بیاورد، باز کند، بالا بیاورد و یا هر کار دیگری. نکته مهم در این حالت این است که به دلیل آزادی عمل زیاد، زوجین میتوانند حالتی که هر دو بیشتر لذت میبرند را پیدا کنند.

4. تکنیک انطباق مقاربتی

در این تکنیک مرد لگن و باسن خود را کمی بالا تر باسن زن قرار میدهد. سپس در این حالت مرد دخول را انجام داده و تلمبه میزند. یکی از ویژگی های این روش آن است که مرد میتواند آلت خود را داخل واژن به روش های مختلف حرکت دهد؛ حرکت دایره ای، از بالا به پایین یا برعکس، یا مالش به کناره ها برخی از روش ها هستند. این سبک از پوزیشن میشنری فوق العاده سکسی است و برای بوسه های طولانی و صمیمی و همچنین ارگاسم های عالی، ایده آل است.
تکنیک پوزیشن جدید

5. پوزیشن میشنری ستاره ای

اگر شوهری دارید که خیلی تسلیم و حرف گوش کن است، این حالت از پوزیشن میشنری برای شما عالی است. در این حالت مرد نمیتواند خیلی عمیق دخول انجام دهد. برای انجام این پوزیشن، به همسر خود بگویید که 45 درجه به سمت چپ یا راست متمایل شود تا شکلی همچون X بوجود آورید. در این حالت دخول از یک زاویه متفاوت و کناری انجام میشود. در این پوزیشن زوجین یک ویو یا منظره فوق العاده جذاب از یکدیگر خواهند داشت که بسیار جذاب و سکسی است.
*به دلیل مقایرت با شئونات اسلامی، قرار دادن تصویر این پوزیشن امکان پذیر نمیباشد.

چنانچه این مطلب را مفید میدانید با لایک کردن و به اشتراک گذاشتن آن، از ما حمایت کنید. نظرات، پیشنهادات و مقاله های درخواستی خود را از طریق قسمت دیدگاه ها برای ما ارسال کنید.

۵ تکنیک طلایی پوزیشن رابطه جنسی میشنری

نظرات