عکس های فرنوش شیخی

فرنوش شیخی
عکس فرنوش شیخی و همسرش کاوه رضایی

بیوگرافی قرنوش شیخی

فرنوش شیخی Farnoosh Sheikhi زاده 23 اردیبهشت سال 1369 در شهر گرگان در استان گلستان است و یک خواهر کوچکتر از خودش دارد. قد او 181 سانتی متر است.
او از دوران دبیرستان به ورزش علاقه پیدا کرد و در رشته هندبال به عنوان دروازه بان مشغول شد اما پس از مدتی این رشته را کنار گذاشت و فوتبال را شروع کرد و به عنوان دروازه بارن کارش را آغاز کرد.
او بلاخره به پیشنهاد پدرش وارد ورزش والیبال شد و از سال 1388 و در سن 16 سالگی به عنوان یکی از بازیکرنان اصلی تیم ملی والیبال ایران انتخاب شد.
فرنوش شیخی
فرنوش شیخی در رشته والیبال توانست بسیار موفق شود و عنوان بهترین دفاع روی تور و بهترین سرعتی زن تیم ملی والیبال زنان شناهده می شود.
او در همن سال اول شروع والیبال به تیم والیبال پتروشیمی تهران در لیگ دسته دو ایران پیوست. بعد از موفقیت هایی که در این تیم به دست آورد به سایپا و سپس به تیم گاز تهران رفت. او از سال 95 در باشگاه بانک سرمایه بازی می کند.فرنوش شیخی
فرنوش در سال 1396 پیشنهاد از تیم والیبال شارلوا، بلژیک داشت و در اخر هم با قبول حجاب او به این تیم بلژیکی پیوست تا به عنوان نخستین بازیکر زن لژیونر تیم ملی والیبال ایران شناخته شود.
فرنوش شیخی
فرنوش شیخی در سال 1396 با کاوه رضایی، فوتبالیست ایرانی نامزد شد، این دو در اردیبهشت سال 1397 در اسلام آباد غرب در کرمنشاه ازدواج کردند و مراسم عروسی شان را جشن گرفتند.
فرنوش شیخی
او در تیم والیبال پیراهن شماره 16 ره به تن می کنئ، زیرا در سن 16 سالگی به تیم میلی والیبال ایران دعوت شده است.
پست او در تیم والیبال مدافع میانی است. ارتفاع آبشار فرنوش، 285 سانتی متر و ارتفاع دفاع او 275 سانتی متر می باشد.
فرنوش شیخی

نظرات