جملات مغرورانه بیو دخترانه و پسرانه

 در این بخش برای افرادی که به دنبال جملات بیو هستند، متن بیو مغرورانه دخترانه و پسرانه را ارائه کرده ایم.

متن غرورآمیز بیو

نه اینکه مغـــــــــــــــــرور باشم نه…ولــــــــی لـــیــاقـــت مـــیــــخـــوادرو گــــوشـــــــــی بــــــعضــــــیا بــــــزنــــــه :You have 1 newmassag from …………

در همین حوالی کسانی هستند که
تا دیروز میگفتند بدون تو نفس هم نمی توانند بکشند…
اما حالا در آغوش دیگری نفس نفس می زنند…

آنچه را که اسمش غرور گذاشته ام برایت به زمین بکوبم…
احساس من قیمتی داشت که تو برای پرداخت آن فقیر بودی

بِــه نَظَـــرِ ☜مَــــنْ☞

↺عِـــشق ↻

⇦یـــا وُجــــود نَـــدارِه⇨

یـــا⇠≅ اَپلیــــکِیشِـــنِشْ≅ ⇢

رو مَــــنْ نَـصب نِـمیــشِه✘✘✘

همیشه عاشق آدمای مغرور بودم
چون گفتن دوستت دارم خیلی واسشون سخته
ولی وقتی میگن عجیب به دلت میشینه
میدونی چرا..؟!!
چون مطمئنے از سر عادت نگفته
چون مطمئنے تیکه کلامش نیست
چون مطمئنے واسه گفتنش پا رو همه ی غرورش گذاشته
چون . . .
چون مطمئنے”دوستت دارم” یعنی واقعا “دوستت داره”

متن مغرورانه بیو؛ جملات سنگین خاص و غرورآمیز دخترانه و پسرانه

با خودمم، تو خودمم، مغرورم
کسی نمی‌تونه غرورم رو درک کنه
غم و تنهاییام همه مال خودمه
اما همیشه شادیام رو با همه قسمت می‌کنم

ﻋﮑﺲ‌ﺍﻟﻌﻤﻠﺖ ﺧﯿﻠﯽ ﺩﯾﺪﻧﯿﻪ
ﻭﻗﺘﯽ ﺑﺎ ﺑﺮﺧﻮﺭﺩ ﺳﻨﮕﯿﻨﻢ
ﺳﺒﮑﺖ می‌کنم

هی ( ر ا ه ) آمدم با تو …
هی (ه ا ر ) شدی با من …

حواستون به بعضی حرف‌ها و بعضی کارهاتون باشه چون بعضی وقتا خیلی زود به غرورم برمی‌خوره

جملات سنگین خاص بیو

هـــــر چقـــدر کــه “تـــــــو” جـــذابـــی..،

مــــــن دو بــرابــرش “مـغـــــرورمـــــ …

در مقابل یک فرد معلول باسرعت کم راه برید و مادری که فرزندش رو ازدست داده بچه تون رو نبوسید در برابر کسیکه نداره از داشته هاتون مغرورانه حرف نزنید

بعضی چیزها گـُفتَن ندارد

امــآ …

فــهمیدن که دارد

بـعضی چــیزها را نـگفته بـفَهم

لـُطفاً …

آدم وقتی می‌میره بدنش سرد می‌شه
هرکی باهام سرد شد، خودش بزنه به چاک
چون دیگه مرده حسابش می‌کنم

متن مغرورانه بیو؛ جملات سنگین خاص و غرورآمیز دخترانه و پسرانه

دلم از نبودنت پر است ، آنقدر که اضافه اش از چشمانم میچکد !

ﻣﻦ ﻓﻘـــــــﻂ رو ﻣـــــــــــــﺦ ﻣﯿــــــﺮﻡ

ﺍﺻــــــــﻼ دﻭس نـــــــﺪﺍﺭم

ﺗــــــﻮ ﺩﻝ ﺑــــــــــــــــــــــﺮﻡ

مهـــربونیمــــو

با

ضــعفــم

اشـتبـــــاه نگیـــر

ســـرد بشم

حتــی اگه خودتــــو اتیــــش بزنـــــی

گـــــرم نمیشم

مــهـــم نــیـــســـت چـــقـــدر بـــالایــــی،
مـــهـــم ایـــنـــه که اون بــــالا
لاشــــخــــوری یــــا عقاب . . .

مـا اَز اوناشـیم کـِه

↜یـِــه قَـدَم↝بَرامونْ بَرداری.. ➜

بَرات ⇚دَربَســت⇛ میگـیریم..

بِرِســے بِـــه خواســـتـِـه هات…✘

نظرات