جملات شاد درباره خوشبختی؛ متن های زیبا در مورد زندگی و خوشحالی

 

در این بخش متن های شاد و جدید را گردآوری کرده ایم. در اامه گزیده ای از جملات حس خوشبختی و خوشحالی را بخوانید.

من عاشق امروزم

ديروز را كه نميتوانم جان دوباره ببخشم

رفت كه رفت…

از ديروزم درس ميگيرم كه امروزم را بسازم…

من عاشق امروزم؛

امروز، همين حالا، اين لحظه

نميگذارم فردا نگرانم كند

شايد هيچ وقت فردايی نداشته باشم…

من عاشق امروزم؛

برای لذت بردن از زندگی هیچوقت دیر نیست

نگو من بزرگ شدم برای من زشته

شادی کن و ورزش کن

مشکلات این دنیا تمام شدنی نیست…

متن شاد جدید زیبا؛ 50 جمله بی نظیر و قشنگ شادی و خوشحالی زندگی

خوشبختی همین در کنار هم بودن هاست
همین دوست داشتن هاست
خوشبختی همین لحظه های ماست
همین ثانیه هایی ست که در شتاب زندگی گم شان کرده ایم … 🙂

به شادی معتاد شوید

آنقدر تمرین کنید

وجود و افکارتان را

از آنچه باعث شادیتان می شود

تا معتاد شوید.

شادی تنها دارویی است

که عوارض جانبی ندارد …

متن خوشحالی و خوشبختی

لبخند تو به معنای واقعی زیباترین چیزی است که در تمام زندگی ام دیده ام 🙂
دوستت دارم همسر عزیزم

{طُ}تَنها دَلیلِ لَبخند رو لَبمی

متن شاد جدید زیبا؛ 50 جمله بی نظیر و قشنگ شادی و خوشحالی زندگی

زندگی کوتاه است

نه غمش می‌ ارزد

و نه شادی ماندن دارد.

بهترین راه برایت این است

که بخندی و بخندی و بخندی

به غمش

به کَمش

و به زیادیِ غمش …

همسر عزیزم
عشق تو آموخت مرا
جور دیگر خندیدن

موفقیت کلید شادی نیست

شادی کلید موفقیت است

اگر آنچه که انجام میدهی دوست بداری

موفق خواهی بود…

تو دلیل خنده ی روی لب هام، درخشش چشمام و تپش قلبم هستی

دیگر هیچ چیز مگو

سکوت کن!

سکوت کن و بگذار

آن رهایی‌ بخش و شادی‌ آفرین

آرام آرام از عمق جانت

بشکفَد!

همین که آرام باشی

همین که شادی از درونت بجوشد،

جهان، در برابرت تعظیم خواهد کرد،

تعظیمی عاجزانه و خاضعانه

در برابر عظمت چنان سکوت صبورانه‌ی

شادی‌ آفرینی، که شادی‌ آفرینی

راه مبارزه با سلطه خدایان

و نهادینگی وارستگی‌ ست.!

لحظات شادی، خدا را ستایش کن
لحظات سختی، خدا را جستجو کن
لحظات آرامش، خدا را مناجات کن
لحظات درد آور، به خدا اعتماد کن
و در تمام لحظات، شکر گزار خداوند باش …

نظرات